Fast Update Untuk Aktifkan Blog

Wednesday, January 15, 2014

Assalamualaikum
Wahhh,lama giler aku tak update apa-apa kat sini.Rasa macam dah tinggal terus blog aku.Bukannya apa,aku terlampau sibuk.Sebenarnya lepas aje aku balik dari bercuti hari tu,aku memang full dengan aktiviti sampai demam sebab terlalu banyak berjalan.
Masuk tahun baru,terus sibuk ngan kerja-kerja kat sekolah yang menimbun.Apatah lagi,pusat sumber sekolah aku ni baru aje menerima rak baru,so memang tunggang terbalik lah dalamnya,nasib baik ada budak yang sanggup membantu.Apapun,dua minggu mengemas pusat sumber..alhamdulillah,ia berjaya dikemaskan.
Nantilah aku update kisah pusat sumber ni.Opps,sebenarnya ada 2 entry terendam dalam blog yang belum dipublish sebab ak takde masa nak cari idea nak menulis.Ni pun sekadar nak aktifkan blog aje..kepada insan yang suka stalk aku tu,nanti aku update kan citer terbaru ek?hehehe

Wassalam.

~tahun 2014 adalah tahun yang menguji ketahan fizikal dan mental aku sebab aku sedang menguruskan sesuatu yang besar~

0 comments:

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in