My New Template

Saturday, August 24, 2013

Assalamualaikum...

Finally revealed!!Alhamdulillah...setelah hampir 2 bulan menanti,finally I got my new template for my blog...amacam?nice tak?macam ni baru rasa bersemangat nak menaip entry,panjang2 pun takpe...hahahaha

Thnks a lot to WhiteMommy yang menjadikan impian aku menjadi kenyataan..dah macam buat makeover plak rasanya,yelah...dah lama jugak aku berada dalam dunia blogging since from aku study lagi,now dah 2 tahun kerja dah..cumanya blog aku ni on off sebab tuannya busy kadang2 tak sempat nak update apa2...

lepas ni,aku janji pada diri sendiri aku nak update banyak2 entry..hahaha
ok,untuk mendapatkan template yang awesome macam aku ni bolehlah ke laman web WhiteMommy ek..memang sangat berpuas hati walaupun kena menunggu sikit,tapi takde hal lah yang tu..

now aku sedang sibuk ni,sibuk berjimba gitu..hahaha
nanti aku update pepanjang sikit ek sebab sekarang aku masih dalam proses nak menyesuaikan diri dengan blog baru aku ni...

opss,sebelum terlupa..pic header kat atas tu sengaja aku pilih because now he is my fiancee already,alhamdulillah...untuk story bab tu,next entry aku citer ek,sebab a lot of benda aku nak share ngan korang...jumpa lagi semua,wassalam.

~just hepy because done sopink everywhere already,hak3~

0 comments:

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in