HAPPY BUFDAY TO U HUSNA!!!

Thursday, April 25, 2013

Assalamualaikum...


besar punya kek aku sediakan untuk diri sendiri...hehehe
alhamdulillah 25 April datang lagi,dan usia aku juga makin meningkat,maksudnya dah banyak pengalaman hidup yang aku lalui dan dah 25 tahun jugak Allah telah memberikan nikmat-NYA untuk aku,alhamdulillah bersyukur sangat-sangat.

di kala usia ini,aku sangat bersyukur dengan segala kurniaan Tuhan pada aku..aku mempunyai ibu bapa yang sentiasa menyokong dan menyayangi aku,keluarga yang sentiasa berdiri di belakang aku,insan tersayang iaitu my Encik Dear yang sentiasa membahagiakan aku,sahabat-sahabat yang sentiasa buat aku ketawa dan alhamdulillah aku mampu memiliki apa yang aku ingini walaupun tidak semewah orang lain tapi aku bangga kerana aku memiliki apa yang aku ingini dengan duit hasil titik peluh aku tanpa mengharapkan apa-apa bantuan daripada orang lain,ini semua rezeki yang Allah berikan buat aku.

tahun ni 2013,masih sama dengan tahun lepas,aku tidak menyambut my bufday dan tak ada lagi suprise romantik dari Encik Dia..hu3
aku masih ingat,tahun akhir study,Encik Dia buat suprise bufday yang romantik giler..sampai aku termalu sendiri.dia berpakat ngan housemate2 aku dan sengaja buat rumah sewa aku time tu bergelap,pastu kengkawan aku boleh plak tutup mata aku ngan kain dan bawak aku keluar rumah,bila buka aje mata...terus aku nampak banyak lilin yang bernyala dalam gelap,it creates a wonderful word..
" I LOVE YOU"
then,i got a bouquet of flowers and present too..memang touching lah.
but itu semua cerita 2 years ago,hu3..walaupun sekarang kitorang jauh tapi Encik Dia still want to be first person wish bufday pada aku..

apapun,untuk hari lahir kali ni,aku hanya mendoakan yang terbaik untuk kehidupan aku serta hubungan yang bakal terbina tak lama lagi,bufday kali ni sekiranya diizinkan Allah merupakan bufday terakhir aku sebagai orang yang berstatus bujang,walaupun rasa sedih gak tapi memang sepatutnya kehidupan aku berubah untuk yang lebih baik selain menunaikan sunnah Rasullullah...doakan untuk aku yer?

untuk hadiah tahun ni,aku tak dapat apa-apa pun kecuali sepcial gift from Encik Dia..hehehe,nak tahu apa dia?


cubalah teka apa ada dalam kotak ni...hahahaha,terima kasih sangat Encik Dia..jumpa lagi next entry yer,wassalam

~esok aku bakal berjimba-jimba ke Sibu,menikmati duit gaji yang baru masuk hari ni,hahahaha~




1 comments:

Anonymous said...

I like the helpful info you supply to your articles.
I'll bookmark your blog and take a look at again right here regularly. I am moderately sure I'll be informed
plenty of new stuff proper here! Good luck for the next!


Here is my homepage: acoustic guitar a chord

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in