Update sambil Menunggu Family

Saturday, May 26, 2012

Assalamualaikum...
selamat pagi kepada semua,rajin aje aku update blog kan?walaupun kat airport aku tetap mantain update blog,selagi ada laptop dengan aku...
sekarang ni aku sedang menunggu ketibaan family terchenta dari Terengganu ngan flight...sambil2 tu aku update blog ngan dgr radio..
apapun,perasaan aku skrg sgt2 ok,perasaan yang hanya kadangkala timbul sahaja sebab selagi aku stay kat Sarawak,perasaan mcm ni xkan selalu ada...hu3

apapun,bila aku pulang ke Semenanjung,satu2nya perkara yang aku xnak fikir ialah berkaitan dgn segala kerja yang aku tinggalkan di Sarawak...
just enjoy my holidays here...he3

wassalam...

0 comments:

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in