"Bekalan" untuk murid,cikgu pulak balik kampungggggggggg...he3

Thursday, May 24, 2012

Assalamualaikum....
Hari ni Khamis,esok bakal menjelang...aduhai,tak sabarnya rasa.
hari ni lambat sikit aku update cerita sebab macam takde apa nak diceritakan,tetapi tiba2 teringat yang tadi aku dah "dera" anak murid aku...
aku bagi "bekalan makanan" best kat diorang sepanjang cuti sekolah ni..

mula2,anak murid aku excited dengar aku nak bagi makanan,tapi bila jer aku tunjuk "makanan" tu,terus diorang buat muka...
tapi hari ni tak tahu kenapa mood aku tak berapa elok n sejak 2-3 hari lepas,aku sangat cepat penat...
so,hari ni aku rasa paling banyak aku marah n xpress my depress mood...bagi aku,ini semua salah dan melanggar etika kerja aku sebagai guru tapi aku tak tahu kenapa,maybe perubahan hormon kut...he3

so,apa yang aku nak ceritakan cuma kerja rumah yang aku sediakan utk anak murid kesayangan aku...aku tak nak diorang terleka sepanjang cuti 2 minggu ni,so aku sediakan latihan...latihan yang aku berikan merangkumi kesemua topik yang dah aku ajar...harap2 diorang dapat jawab dengan baik...
untuk Tahun 5 plak,naseb baik aku belikan diorang buku latihan,jadi aku just pesan buat latihan yang mana...

esok,HARI YANG PALING AKU NANTIKAN...naseb bek esok relax aje sebab sekolah aku buat Majlis Pemuafakatan iaitu hari ibu bapa datang sekolah n sign buku rekod anak masing2...sebagai guru kelas Tahun 4,confirm2 r esok aku bakal mengadap mak ayah murid2 aku,ni satu pengalaman baru buat aku...yelah,dapat belajar berkomunikasi dengan mak ayah,dulu mak ngan ayah aku selalu ambikkan rekod exam aku ngan adik2,sekarang ni aku plak yang bakal berhadapan dgn mak ayah...bangga plak rasa.

opps,cakap pasal pengalaman...apa yang best lagi tahun ni,aku dah dicalonkan utk jadi pengawas peperiksaan UPSR,aku doa supaya jadi pembantu aje,janganlah aku kena jadi Ketua Pengawas,memang satu habuk tak tahu...
apapun,my feeling now sempena esok ialah sangat2 gembira,selamat bercuti kepada semua warga pendidik dan murid2 di seluruh Malaysia...


wassalam...

notakaki : nak nyanyi lagu balik kampung....ohhh,ohhh,ohhhh balik kampung,hati girang!!!


0 comments:

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in