Tasik Puteri,best wooo...

Saturday, February 12, 2011

selamat malam semua...ari ni jemari rajin plak nak menaip,hu3
rasa macam dah lama aku tak update n jaga blog nih...rindu tapi masa selalu tak izinkan.
sejak aku balik dari Langkawi,siyes wa cakap lu sibuk sangat2..nak2 sekarang dah g praktikum,so keje pun sama aje naik ngan bangunan2 yang nak membangun..

aku nak share ngan korang satu entry pasal Tasik Puteri...actually ni entry basi,tapi nak share gak...Tasik Puteri ni terletak kat Dungun,my hometown hokeyhh..tapi best giler tempat ni,nice...view pun cantik,kalau korang nak shoot weeding pun ok...header aku kat atas tu,tempat ni lah...jap2 aku share pic ngan korang...

masa OTW g,mana aku??dh jadik driver daaa...tak aci betul,hu3

dah sampai,hambik gambar dulu...
*aku tak suka stail rambut adik aku,tapi ari 2 dia sengaja wat rambut macam tu...haishh.

Tasik Puteri,masa nih dah kul 6 petang...so ari pun agak gelap sket,but very nice..

kitorang naik Paddle boat...best2,gambar aku ciput aje...pic ni ayah aku yang ambikkan,hu3

sesi menkoyakan diri dah mula daaa...ngeh3

suka sangat pic nih...hik3

haaa...tempat ni memang nice giler,ari tu kitorang sempat naik paddle boat aje...ada banyak agi benda lain macam kayak,kayuh boat sendiri macam dah iklan tu,yang lelaki naik ngan pompuan 2,ntah apa nama ntah...lepas tu ada gak,speed boat yang akan bawak kita round Tasik Puteri ni selama 20 minit,murah giler bayaran dia..rugi tak naik masa tu...hu3,kat sini pun ada air terjun tau,air terjun dia...siyes best giler...rugi kitorang tak bawak baju,hu3...yelah,aku as a driver pun xtau parents kitorang nak datang sini...memang best giler2 r.
masa ni Tahun Baru Cina,agak ramai orang r,.yang x bestnya pasal tempat ni,mat2 tempit yang baru nak belajar banyak sangat,bajet nak tunjuk eksyen(lagak),nyampah nyah,hik3...yelah,kawasan riadah kan...kalau nak men golf pun boleh,ada kelab golf kat sini...hik3

actually aku nak citer pasal aku g Langkawi ari tu,tapi takde masa sangat...nanti aku ada masa,aku share ek...he3,biarlah citer tu dah basi pun...
well,ari dah jauh malam sekarang...dah kul 12.30 tgh malam kut,kul 8.30 pagi nanti aku ada kelas tambahan plak...hu3,ponat2...sabar jelah...

jumpa agi tau next entry,papai...

~pesan hikayat diari : dah lama x wat BW,nanti ada masa,aku nak ushar2 gak r blog orang len...~







0 comments:

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in